دوره های آفلاین زبان آلمانی

دوره های آفلاین زبان آلمانی

مبتدی

پکیج آفلاین آموزشی A1-Starten wir

معرفی Starten wir A1 Starten wir A1 به‌عنوان یک دوره …

2,888,000 تومان

پکیج آفلاین آموزشی A1-Starten wir

43 درس
35 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
زبان آموزان در این دوره اصول پایه‌ای زبان آلمانی مانند الفبا، اعداد را یاد می‌گیرند

بهترین پکیج دوره های آفلاین آلمانی کدام است؟

وقتی که قصد خرید پکیج  دوره های آفلاین زبان آلمانی را دارید معمولا نیازمند این خواهید بود که معیارها و پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. امروزه پکیج‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند که هریک از آن‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. یک پکیج جامع و کامل باید دارای ویِژگی‌هایی باشد که از جمله آنها می‌توان به آموزش‌ تمامی مهارت‌های لازم، روان بودن، ساده بودن استفاده از آن، قیمت مناسب و البته محتوای آموزشی سرگرم‌کننده اشاره کرد. در ادامه به بررسی بهترین پکیجی که برای آموزش زبان آلمانی می‌توانید استفاده کنید پرداخته و توضیحاتی را درباره آن به شما ارائه خواهیم داد:

راهنمای خرید پکیج آموزش زبان آلمانی

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بهترین پکیج دوره های آفلاین آموزش زبان آلمانی در خانه را دارید؟ برای انتخاب چنین پکیجی باید ویژگی‌هایی را مدنظر قرار دهید که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

محتوای سرگرم‌کننده: یادگیری زبان آلمانی معمولا یک فرایند سخت است که گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به همین علت شما باید پکیجی انتخاب کنید که کاملا سرگرم‌کننده بوده و انگیزه لازم را به شما ارائه دهد.

قیمت مناسب: در کنار کیفیت آموزشی بالا شما باید به قیمت پکیجی که انتخاب می‌کنید نیز توجه داشته باشید. بهترین پکیج، پکیجی خواهد بود که در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

کیفیت آموزشی بالا: در کنار تمامی این موارد باید سعی کنید دوره‌ و پکیجی را انتخاب کنید که کیفیت آموزشی بالایی داشته باشد. این بدان معناست که شما حتما باید دوره‌ای را انتخاب کنید که تمامی مطالب موردنیاز شما را آموزش داده و مهارت‌های مختلف را در شما تقویت کند.

آموزش‌های کوتاه و کاربردی: در نهایت پکیجی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد که آموزش‌های کوتاه و در عین حال کاربردی را در پکیج آموزش زبان آلمانی به شما ارائه دهد.

با در نظر گرفتن این معیارها می‌توانید خیلی ساده و راحت یک پکیج مناسب را انتخاب کنید. اگر به دنبال چنین پکیج آموزشی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده در سایت و مجموعه ما نیز استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دوره های آفلاین
دوره های آفلاین

آموزش مکالمه آلمانی؛ مانند یک آلمانی صحبت کنید

بهترین پکیج دوره های آفلاین آموزش آلمانی معمولا سعی می‌کند در همان اولین قدم روی مکالمه شما کار کرده و این مهارت را در شما تقویت کند. وقتی قصد یادگیری یک زبان جدید را دارید یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید یادگیری مکالمه به آن زبان است. این مهارت به شما کمک می‌کند تا بتوانید با افرادی که زبان مادری آلمانی دارند ارتباط گرفته و به این ترتیب سایر مهارت‌های خود را نیز تقویت کنید. پکیج مجموعه ما به طور کامل روی این مهارت کار کرده و ویژگی‌های زیر را نیز به شما ارائه می‌دهد:

  1. به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات جدیدی که در مکالمه زبان آلمانی استفاده می‌شوند آشنا شده و آنها را تمرین کنید.
  2. اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت با لغات جدید آشنا شوید.
  3. نحوه تلفظ اصطلاحات و عبارات مختلف را می‌آموزید.
  4. یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید با دیگران ارتباط بگیرید.
  5. می‌توانید خیلی راحت بر ترس خود از مکالمه غلبه کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

آموزش گرامر آلمانی با دستورالعمل‌های ساده و کاربردی

وقتی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید احتمالا یکی از چالش‌های مهمی که پیش روی شما قرار می‌گیرد این است که بتوانید گرامر این زبان را بیاموزید. آموزش زبان آلمانی پکیج محور معمولا ممکن است کمی سخت و دشوار باشد؛ چراکه شما باید سعی کنید به طور خودآموز این زبان را بیاموزید. پس باید سعی کنید پکیجی را انتخاب کنید که گرامر این زبان را به شکلی ساده برای شما توضیح داده باشد. مزیت مهمی که پکیج زبان آلمانی مجموعه ما دارد همین مسئله است.
استفاده از این پکیج به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن زبان آلمانی را بیاموزید و بتوانید گرامر این زبان را در جملات خود پیاده‌سازی کنید.

در این پکیج شما می‌توانید از مزایای زیر برای یادگیری گرامر زبان آلمانی استفاده کنید:

1- می‌توانید به زبانی ساده و روان گرامر آلمانی را بیاموزید.
2- تمریناتی به شما ارائه می‌شوند که می‌توانید موارد آموخته شده را با استفاده از آنها تمرین کنید.
3- نکات کلیدی را یاد می‌گیرید که در دریافت مدرک زبان آلمانی به شما کمک می‌کند.
4- یادگیری گرامر زبان آلمانی را برای شما ساده‌تر می‌کند.
5- دروسی که در این پکیج ارائه می‌شوند بسیار کوتاه هستند. به همین علت نیز شما خیلی ساده و راحت می‌توانید در هر لحظه اقدام به یادگیری این زبان کنید. ​

خودآموز زبان آلمانی و یادگیری این زبان در زمانی کوتاه

تکنیک‌های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی در خانه وجود دارد که هریک از این تکنیک‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. استفاده از پکیج کاملی که بتواند تمامی مهارت‌های موردنیاز در این زبان را به شما آموزش دهد بدون شک مزایای زیادی به همراه خواهد داشت و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به حضور یک استاد بتوانید زبان آلمانی را بیاموزید. وقتی که صحبت از خودآموز بودن این پکیج می‌شود باید بدانید که این آموزش‌ها بسیار کامل هستند.

وقتی که شما از پکیج دوره های آفلاین آموزش زبان آلمانی خودآموز استفاده می‌کنید می‌توانید تمامی نکات کاربردی را بیاموزید و البته آنها را تمرین کنید. از طرف دیگر خودآموز بودن این پکیج باعث می‌شود تا شما نیازی نداشته باشید که در زمان و ساعت مشخصی اقدام به یادگیری و استفاده از آن کنید. با دسترسی به یک سیستم می‌توانید در هر لحظه و مکانی آموزش‌های لازم را ببینید. برای مثال فرض کنید که به مسافرت رفته‌اید، با دسترسی داشتن به سیستم خود می‌توانید به‌سادگی اقدام به یادگیری آن کنید.

دوره های آفلاین
دوره های آفلاین

آموزش زبان آلمانی تصویری با تاثیرگذاری فوق‌العاده روی حافظه تصویری شما

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید؟ معمولا وقتی که قصد انجام این کار را دارید باید بدانید که یادگیری تصویری می‌تواند تاثیر زیادی روی سرعت یادگیری شما داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مفاهیم و اصطلاحات مختلف را بیاموزید.

مزیت اصلی که پکیج آموزش دوره های آفلاین زبان آلمانی دارد دقیقا همین موضوع است. این پکیج به طور کامل روی یادگیری تصویری تمرکز کرده است. از جمله مهم‌ترین مزایای این پکیج آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- استفاده از خدمات آموزش تصویری به شما اجازه می‌دهد تا لغاتی که در زبان آلمانی وجود دارند را به شکل بهتری بیاموزید و بتوانید از آنها استفاده کنید.

2- یادگیری اصطلاحاتی که در مکالمات آلمانی استفاده می‌شوند با استفاده از آموزش‌های تصویری معمولا بهتر است. به این ترتیب شما می‌توانید روی حافظه تصویری خود حساب باز کرده و نتیجه بهتری را از یادگیری زبان آلمانی دریافت کنید.

3- زمانی که از آموزش تصویری استفاده می‌کنید در واقع مفاهیم، لغات و اصطلاحات مختلف را به حافظه بلندمدت خود می‌سپارید. به این ترتیب می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر با این زبان آشنا شوید.

4- یادگیری گرامر زبان آلمانی به‌صورت تصویری نیز می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. وقتی که به‌صورت تصویری اقدام به یادگیری گرامر این زبان می‌کنید می‌توانید نتایج کاملا بهتری را دریافت کنید.

5- در نهایت باید دقت داشته باشید که استفاده از پکیج آلمانی کورس که یک دوره کاملا تصویری است به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید مکالمه به زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید و البته روی مهارت رایتینگ خود نیز تمرکز داشته باشید.

همین حالا ثبت نام کنید!

A1-2 – هشتم آبان ۱۴۰۳-خانم نوری- روز‌های یکشنبه و سه شنبه-۱۹:۰۰ الی ۲۱:۳۰

1 درس
32 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
نوشتن و گفتن تاریخ به زبان آلمانی
استفاده از فعل تمایل داشتن(möchten)
افعال با قاعده و بی قاعده در زمان گذشته(Perfekt)
ضمایر شخصی در حالت آکوزاتیو(Akkusativ)
حروف ربط حالات اکوزاتیو(Akkusativ) و داتیو(Dativ)

A1-1 –دوازدهم آبان ۱۴۰۳–روز‌های زوج –

1 درس
32 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
حروف الفبا زبان آلمانی
اعداد به زبان آلمانی
-ساده ترین قواعد زبان آلمانی مثل ضمایر، افعال،
اسامی شهرها و کشورها به زبان آلمانی

پکیج آفلاین آموزشی A1-Starten wir

43 درس
35 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
زبان آموزان در این دوره اصول پایه‌ای زبان آلمانی مانند الفبا، اعداد را یاد می‌گیرند

A1-2 – هفدهم شهریور ۱۴۰۳-خانم جعفری-روزهای روز‌های زوج ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

1 درس
32 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
نوشتن و گفتن تاریخ به زبان آلمانی
استفاده از فعل تمایل داشتن(möchten)
افعال با قاعده و بی قاعده در زمان گذشته(Perfekt)
ضمایر شخصی در حالت آکوزاتیو(Akkusativ)
حروف ربط حالات اکوزاتیو(Akkusativ) و داتیو(Dativ)

A1-1 –هجدهم شهریور ۱۴۰۳-خانم نوری-روز‌های یکشنبه سه شنبه -۱۹:۰۰ الی ۲۱:۳۰

1 درس
32 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
حروف الفبا زبان آلمانی
اعداد به زبان آلمانی
-ساده ترین قواعد زبان آلمانی مثل ضمایر، افعال،
اسامی شهرها و کشورها به زبان آلمانی

آموزش آلمانی صوتی، بهترین راه برای تقویت تلفظ آلمانی

وقتی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید باید حتما روی مهارت تلفظ خود نیز کار کرده و سعی کنید تلفظ صحیح حروف، کلمات و عبارات مختلف را بیاموزید. استفاده از پکیج آلمانی کوتاه می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که برای این کار شما وجود دارد. با استفاده از این پکیج شما می‌توانید زبان آلمانی را به‌صورت صوتی نیز بیاموزید و از نکاتی که یاد می‌گیرید برای داشتن یک مکالمه خوب و قوی استفاده کنید.
در دوره های آفلاین تمامی نکات مربوط به تلفظ به شما آموزش داده می‌شود و به همین علت نیز شما می‌توانید با خیالی راحت اقدام به استفاده از این پکیج کنید. استفاده از پکیجی که تلفظ و بسیاری از موارد در زبان آلمانی را به‌صورت صوتی به شما آموزش دهد یک مزیت بسیار مهم دیگر نیز برای شما به همراه خواهد داشت و آن این است که شما می‌توانید حتی در حین رانندگی یا سفر نیز اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید بدون این‌که مجبور باشید چیزی را تماشا کنید.

دوره های آفلاین

آموزش آلمانی در سفر

وقتی که صحبت از بهترین پکیج دوره های آفلاین برای یادگیری زبان آلمانی می‌شود باید به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که یک پکیج خوب پکیجی خواهد بود که شما در هر لحظه و موقعیتی بتوانید از آن استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه برایتان وجود نداشته باشد. اصلی‌ترین ویژگی که پکیج آموزش زبان آلمانی برای شما خواهد داشت این است که می‌توانید خیلی ساده و راحت در سفر نیز اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید بدون این‌که هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه برایتان وجود داشته باشد.
این پکیج به شکلی طراحی شده است که افراد در هر لحظه بتوانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به یک سیستم دسترسی داشته باشید که این پکیج روی آن قرار داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید آموزش‌های خود را دنبال کرده و بهترین نتایج را از یادگیری زبان آلمانی در حین سفر دریافت کنید.

دوره های آفلاین

قیمت پکیج آموزش زبان آلمانی چقدر است؟

وقتی که قصد دارید بهترین پکیج دوره های آفلاین آموزش زبان آلمانی را برای خود پیدا کنید احتمالا نگرانی‌های زیادی درباره قیمت این پکیج نیز برای شما به وجود می‌آید. در خصوص این موضوع باید بدانید که امروزه پکیج‌هایی که برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارند از قیمت بالایی برخوردار هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا استفاده از آنها چالش‌های مخصوص به خود را به همراه داشته باشد. یکی از مزایای مهم پکیج مجموعه ما این است که در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی ساده و راحت آن را تهیه کرده و از این پکیج برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید. به طور کلی قیمت یک دوره مناسب و مخصوص یادگیری زبان آلمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کیفیت آموزشی دوره
• میزان تجربه و تخصص مدرسان دوره و پکیج
• موسسه‌ای که این پکیج را ارائه می‌دهد.
• سرگرم‌کننده بودن دوره
• کامل بودن پکیجی که تهیه می‌کنید و … 
آموزشگاه آنلاین زبان آلمانی ایزی دویچ می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا با کمترین هزینه مشغول به یادگیری زبان آلمانی شوید. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما از پکیج ارائه شده توسط این آموزشگاه استفاده کنید.

دوره های آفلاین

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره پکیج آموزش زبان آلمانی پاسخ دهیم.

چرا باید پکیج آموزش زبان آلمانی را تهیه کنیم؟

این پکیج از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است و می‌تواند به شما کمک کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید.

آیا پکیج آموزش زبان آلمانی کامل است؟

بله این پکیج تلاش می‌کند تا تمامی مهارت‌های موردنیاز شما برای یادگیری زبان آلمانی را در اختیارتان قرار دهد و همین موضوع نیز در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نتیجه را از یادگیری این زبان دریافت کنید.

آیا پکیج آموزش زبان آلمانی قیمت مناسبی دارد؟

بله این پکیج که توسط آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ ارائه می‌شود از قیمت مناسبی برخوردار است و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه این زبان را بیاموزید.

دوره های آفلاین

سخن پایانی

پکیج آموزش زبان آلمانی یکی از بهترین پکیج‌هایی است که امروزه برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد و امکانی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید. این پکیج بسیار کامل بوده و محتوایی کاملا مفید و سرگرم‌کننده دارد که به حفظ انگیزه شما کمک می‌کند. اگر شما هم قصد تهیه این پکیج و یادگیری زبان آلمانی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات آموزشگاه آنلاین زبان آلمانی ایزی دویچ نیز استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. ​

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
توجه: شما مجاز به کپی محتوا یا مشاهده سورس نیستید!!